head ad

Tuesday, August 18, 2015

ျပင္ဦးလြင္ မွ သရဲ

က်မလက္ထပ္ၿပီ္းခ်က္ခ်င္း အမ်ိဳးသား႐ွိရာကို လိုက္မေနႏိုင္ေသးေသာေၾကာင့္
ဝန္ထမ္းလိုင္းခန္းမေလွ်ာက္ျဖစ္ေသးေပ။ လက္ဖြဲ႔ပစၥည္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို
ျပန္လႉခဲ့ေပမဲ့ ရင္းႏွီးတဲ့သူေတြေပးတဲ့ လက္ဖြဲ႔ေတြနဲ႔ က်မႀကိဳက္တာေလးေတြေတာ့
သိမ္းထားခဲ့တယ္။ အလုပ္အားတဲ့ ရံုးပိတ္ရက္ေရာက္ေတာ့ အဲဒီသိမ္းထားတဲ့
လက္ဖြဲ႔ေတြကို အမ်ိဳးသား႐ွိတဲ့ ဆီကိုသြားပို႔ေပးပါ တယ္။ 
အမ်ိဳးသားတာဝန္က်တဲ့ၿမိဳ႕က ပန္းၿမိဳ႕ေတာ္လို႔ လူသိမ်ားတဲ့ ျပင္ဦလြင္ပါ။
လိုင္းခန္းမေလွွ်ာက္ရေသးေတာ့အမ်ိုးသား္ အလုပ္နဲ႔နီးတဲ့ ဟိုတယ္မွာတည္းပါတယ္။
နာမည္အတိအက်ေတာ့ မေရးေတာ့ပါဘူး။ ေရာက္ဖူးသူမ်ား က်မေရးတာကို ဖတ္ရင္းနဲ႔သိၾကမွာပါ။ ပထမဆံုးလာတဲ့ အခါလဲျဖစ္ လက္ဖြဲ႔တခ်ိဳ႕က ေနရာလဲယူတာေတြပါသလို 
တန္ဖိုးသင့္တာေလးေတြ လဲပါေတာ့ က်မတို႔လဲ အခန္းက်ယ္တခုယူလိုက္တယ္။ 
အေဆာက္အအံုႀကီးတခုလံုးမွာ ေလးခန္းပဲ႐ွိတဲ့ အေဆာက္အဦးပါ။ 
အခန္းထဲဝင္ဝင္ျခင္း ဧည့္ခန္း သူ႔ေနာက္မွာ အိပ္ခန္း အဲေနာက္မွာမွ ေရခ်ိဳးခန္း အိမ္သာ တြဲရက္ပါ။ က်မဟိုတယ္ေရာက္ေတာ့ မနက္၉နာရီဆိုေတာ့ အမ်ိဳးသားက အလုပ္မျပတ္ေသးတာနဲ႔ မလာႏိုင္ေသးဘူး။ က်မကေရာက္ေရာက္ခ်င္း ပစၥည္း ေတြခ်ပီး ေရခ်ိဳးဖို႔ ေရေႏြးဘြိဳင္လာဖြင့္ထားလိုက္တယ္။ ကုတင္ေဘးက စားပြဲခံုအေပၚ နံရံေပၚမွာ ေသာ့ခ်ိတ္ဖို႔ စတီးအေကာက္ကေလးမွာ က်မေသာ့ေတြခ်ိတ္ထားလိုက္တယ္။ အားလံုးၿပီးေရေႏြးလဲရပီဆိုေတာ့ ေရခ်ိဳးၿပီး အမ်ိဳးသားကို ေစာင့္ရင္းခဏအိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္။မအိပ္ခင္ ဘြိဳင္လာကို ပိတ္လိုက္တယ္။ 
အိပ္ေပ်ာ္ေနရင္း ကုတင္ ေျခရင္းက ဗီ႐ိုေ႐ွ႕မွာ မိန္းမတေယာက္ေခါက္တုန္႔ေခါက္ျပန္ လမ္းေလွ်ာက္ေနတာ အိမ္မက္မက္ေနသလိုပဲ ေတြ႔ေနရပါ တယ္။
က်မ႐ွိေနမွန္းမသိသလို ပါးစပ္ ကပြစိပြစိေျပာရင္း လမ္းေလွ်ာက္ ေနပံုပါ။
က်မလဲေၾကာင္ပီး ၾကည့္ေနမိတယ္။ ႐ုတ္တရက္ ျဗဳန္းဆို က်မပုခံုးကို ပုတ္လိုက္တာေၾကာင့္ လန္႔ႏိုးသြားတယ္။ မ်က္လံုး ဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ အမ်ိဳးသားေရာက္လာပိ္ီး က်မကို ႏိႈးတာေလ။
တံခါးကိုေသာ့ခတ္မထားဘူးလား ဆိုပီး က်မကို စိတ္ဆိုးေနတယ္။
ဘြိဳင္လာကလဲ ပြင့္လို႔ဆိုပီးေျပာတယ္။
က်မလဲ ဇေ၀ဇ၀ါ ျဖစ္သြားတာေပါ့။ ဘယ္သူက ဟိုတယ္မွာ ေသာ့မခတ္ပဲ အိပ္မွာလဲ႐ွင္။
ဘြိဳင္လာကလဲ က်မကိုယ္တိုင္ပိတ္ခဲတ့ာပါ မွတ္မိတာေပါ့။
အမ်ိဳးသားကလဲ သူတံခါးဘဲလ္ကို ႏွိပ္မလို႔လက္လွမ္းတုန္း ႐ွိေသးတယ္ တံခါးကပြင့္သြားတာတဲ့။
အေသအခ်ာကို ေျပာတာ။ က်မလဲ ဆက္မျငင္းခ်င္ေတာ့တာနဲ႔ 
ဟုတ္မွာပါ ေမ ပဲေမ့သြားတာေနမွာ ဆိုပီး စကားနဲရန္စဲ လုပ္လိုက္တယ္။ 
အဲဒီခ်ိန္မွာ႐ုတ္တရက္ တံခါးဘဲလ္သံၾကားလို႔ သြားဖြင့္ေတာ့
ဟိုတယ္က ဝန္ထမ္းေလးတေယာက္ပဲ။ လက္ထဲမွာလဲ ဗန္းကိုင္လို႔။ မနက္စာလာပို္႔ေပးတာပါ။ က်မလဲ ေစာေစာကလာပို႔ပါလား ညီမရယ္ဆိုေတာ့ 
"မမ ေရာက္ပီး မိနစ္ ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ေနေတာ့ က်မလာပို႔ပါတယ္ 
တံခါးဘဲလ္ကို ႏွိပ္တာလဲ ဖြင့္မေပးလို႔ျပန္ယူသြားတာပါ" လို႔ေျပာတယ္။ 
က်မက တံခါးပြင့္မေနဘူးလားေမးေတာ့ မပြင့့္ပါဘူးတဲ့။ ဝန္ထမ္းမေလးျပန္ေျဖသံကို
အမ်ိဳးသားလဲ ၾကားတယ္။ က်မျပန္ဝင္လာေတာ့မွ တံခါးပ်က္တာေနမွာလို႔ ျပန္ေလ်ာခ်သြားတယ္ေလ။ လာပို႔တဲ့ မနက္စာက ေပါင္မုန္႔မီးကင္ ေထာပတ္ခြက္ ႏို႔ခြက္ ေကာ္ဖီအိုး ၾကက္ဥေၾကာ္ ပါပဲ။ အခ်ိန္လဲ မနက္စာစားခ်ိန္မဟုတ္ေတာ့ဘူးဆိုေတာ့ က်မတို႔လဲ ဧည့္ခန္းစားပြဲေပၚတင္ပီး ယူလာတဲ့ ပစၥည္း ေတြကို အမ်ိဳးသားေနရာပို႔ဖို႔ လုပ္ၾကတယ္။ ေနာက္ပီး အျပင္မွာပဲ ေန႔ခင္းစာစားေပါ့။ သြားစရာ႐ွိတာသြားပီး အခန္းျပန္ေရာက္ေတာ့ တံခါးကဖြင့္မရဘူး။ 
ေသာ့က်ပ္သလို ေသာ့ပ်က္သလိုျဖစ္ေနတာ။ ငါးမိနစ္ ေလာက္ဖြင့္တာ မရဘူး။ 
အဲဒါနဲ႔. ဝန္ထမ္းတေယာက္ကိုေခၚၿပီး ဖြင့္ခိုင္းမယ္ေပါ့။
က်မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ ေအာက္ဆင္းဖို႔ တံခါးကို ေက်ာခိုင္းလိုက္ခ်ိန္မွာ 
ခ်ပ္ဆိုတဲ့ အသံနဲ႔ တံခါးပြင့္သြားတယ္။ ေသာ့ကႏႈတ္ပီးပီ။ အမ်ိဳးသားလဲ သူ႔လက္ထဲက ေသာ့က္ိုတလွည့္ တံခါး ကိုတလွည့္ ၾကည့္ပီး မ်က္လံုးေတြျပဴးေနပါေရာလား။ 
ဒါေပမဲ့ ေသာ့မေကာင္းတာလို႔ပဲ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ေျဖေတြးလိုက္ရတယ္။
အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ ဧည့္ခန္းစားပြဲေပၚက ဗန္းထဲမွာ တျခားဟာေတြ အရာမယြင္းပဲ
ၾကက္ဥေၾကာ္ ေတြေပ်ာက္ေနတယ္။ ႂကြက္ဆြဲ တယ္ပဲထင္မိၾကတာေပါ့။
ဟိုတယ္ပံုစံနဲ႔ မလိုက္ေအာင္ ညစ္ပတ္ပါ့လားလို႔ ထင္မိတာ။
အိပ္ခန္းထဲလဲေရာက္ေရာ ေပ်ာက္သြားတဲ့ ၾကက္ဥေၾကာ္ ႏွစ္လံုးကို ဗီ႐ိုေ႐ွ႕မွာ ေတြ႔လိုက္ပါေရာ။
စဥ္းစားၾကည့္ပါေနာ္ အႏွစ္မၾကက္ေအာင္ ေၾကာ္ထားတဲ့ ၾကက္ဥေၾကာ္ ကို 
ပံုစံမပ်က္ပဲ ဆယ္ေပေက်ာ္ေလာက္ကို ႂကြက္ဘယ္လိုဆြဲမွာလဲ။ 
နာမ္ေလာကကို ယံုတဲ့က်မက အေျဖကိုသိေနသလိုပဲ။ 
ဒါေပမဲ့ အမ်ိဳးသားကေတာ့ လံုးဝလက္မခံဘူး။ 
ၾကက္ဥေၾကာ္ ေတြကို အမိႈက္ေတာင္းထဲထည့္လိုက္ပီး က်မလဲ 
ဝန္ထမ္းေခၚ က်န္တဲ့စားစရာေတြပါ ျပန္ေပးလိုက္တယ္။
ညေနေစာင္းၾကေတာ့ ၿမိဳ႕ထဲသြားရင္း ညဘက္အဆာေျပစားရ ေအာင္ဆိုပီး
ဝက္သားခ်ဥ္ေတြကို အမ်ိဳးသားကဝယ္လာတယ္။ 
က်မက မယူေစခ်င္ေပမဲ့ အယံုအၾကည္မ႐ွိတဲ့ သူဆိုေတာ့ေျပာရခက္သားေလ။ 
အမ်ိဳးသားကညဘက္tvၾကည့္ပီး အိပ္ခါနီးေတာ့ ဗိုက္ဆာလို႔ ဆိုပီး ဝက္သားခ်ဥ္ေတြကို
ဖက္ေျဖပီး စားဖို႔ျပင္ေနတယ္။ က်မက သိပ္လဲမႀကိဳက္တဲ့အျပင္ ဗိုက္လဲမဆာေတာ့ ထမၾကည့္မိဘူး။ ခဏေနေတာ့ အမ်ိဳးသားေအာ္သံၾကားေတာ့ က်မလဲ ကမန္းကတန္းထ ၾကည့္ေတာ့
အမ်ိဳးသားက အိမ္သာထဲအန္ေနတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆိုေတာ့ ဝက္သားခ်ဥ္ေတြကို 
လက္ညွိဳးထိုး ျပတယ္။ ပါးစပ္ ျပန္မေျဖအားဘူး။ က်မလဲ သြားၾကည့္ေတာ့ ညေနကမွ ဝယ္လာတဲ့အျပင္ ဆိုင္မွာပါထိုင္စားလာတဲ့ ဝက္သားခ်ဥ္ေတြက အေရာင္မဲျပာျပာႀကီးနဲ႔
ပုပ္ေစာ္ႀကီးကလဲ အရမ္းနံေနတာ ေတြ႔လိုက္ရတယ္။ ဘယ္ႏွယ့္ျဖစ္တာလဲ 
ေစာကတင္စားလာေသးတာ။ နာမည္ၾကီး ဆိုင္ကေတာ့ အပုပ္ေရာင္းမယ္မထင္ပါဘူး။ 
ထမင္းခ်ဥ္ကလဲ ေတာ္ရံုပုပ္ေစာ္မနံဘူးေလ။ ေနာက္အဲဆိုင္သြားမစားနဲ႔
လို႔ေျပာပီး အမ်ိဳးသားလဲ အိပ္သြားေရာ က်မတေယာက္ထဲ အိပ္မေပ်ာ္ပဲက်န္ခဲ့တယ္။
စိတ္ထဲလဲမသန္႔ဘူး။ က်မက လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလိုပဲ ဒ္ီလို နာနာဘာဝေတြ႐ွိရင္
စိတ္မသန္႔တတ္ဘူး။ အမ်ိဳးသားအလုပ္က ၂၄နာရီ နားစြင့္မ်က္စိဖြင့္ ထားရတဲ့
အလုပ္ဆိုေတာ့ လမ္းေလွ်ာက္စကားေျပာစက္ ကိုကုတင္ေဘးက စားပြဲခံု ေပၚမွာသူဖြင့္ထားတယ္။ ထံုးစံတိုင္း သူတို႔ အေခၚအေဝၚနဲ႔ ဆက္သြယ္သံေတြၾကားရတာေပါ့။ 
ခဏေနေတာ့ က်မလဲအိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္။ လက္ေမာင္းကို လာလႈပ္ေတာ့ က်မလဲႏိုးလာတာေပါ့။ အမ်ိဳးသားက ႏိႈးတာပါ။ ပီးေတာ့ နားေထာင္ၾကည့္စမ္း ဆိုပီး ေလသံနဲ႔ေျပာလာတယ္။
ဘာလဲဆိုပီး က်မၿငိမ္ပီးနားေထာင္လိုက္ေတာ့ မိန္းမတေယာက္ အသံၾကားရတယ္။
အဂၤလိပ္လို ပြစိပြစိနဲ႔ တိုးတိုးရြတ္ေနသံၾကားေတာ့ က်မလဲ မနက္က
အိမ္မက္ထဲမွာလိုလို ေတြ႔လိုက္ရတဲ့ မိန္းမကို သတိရသြားတယ္။
ဘယ္ကအသံထြက္ပါလိမ့္လို႔ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ လမ္းေလွ်ာက္စကားေျပာစက္ ကထြက္ေနတာပဲ။ အသံက အေဝးႀကီးကလာသလိုလို ျဖစ္လိုက္ နီးနီးေလးကလာ
သလိုလိုျဖစ္လိုက္နဲ႔ ေက်ာခ်မ္းစရာပါ။ တခုခုကို မေက်နပ္လို႔ တတြတ္တြတ္
ရြတ္ေနတဲ့ ဦးေႏွာက္သိပ္မမွန္တဲ့ သူလိုပဲ က်မေတြ႔လိုက္တဲ့ပံုစံက။ 
အမ်ိဳးသားလဲ စက္ကို ႐ုတ္ျခည္း ထပိတ္လိုက္တယ္။ ပိီးေတာ့ ဘုရားထ႐ွိခိုးပါေရာလား။
ႏွစ္ေယာက္သား ဖုန္းထဲက ပရိတ္ႀကီး(၁၁)သုတ္ ဖြင့္ထားပီး ငုတ္တုတ္နဲ႔ မိုးလင္းတာပဲ။ 
မနက္က်ေတာ့ အစားအေသာက္ လာမပို႔ဖို႔ မွာရတယ္။ အသားေတြ မယူခ်င္ဘူးေလ။ 
အျပင္သြားမယ္ ဆိုပီးျပင္ေနတုန္း စားပြဲခံု အေပၚက စတိးခ်ိတ္မွာခ်ိတ္ထားတဲ့
က်မေသာ့တြဲ ျဖဳန္းခနဲ ျပဳတ္က်တယ္။ ခ်ိတ္ကအေကာက္အေသေနာ္ ။
ခ်ိတ္မျပဳတ္ပဲ ေသာ့ျပဳတ္က်တာ။ အမ်ိဳးသားေရာ က်မပါ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနလိုက္တယ္။ 
ညေနက်မျပန္မွာဆိုေတာ့ ဒီတိုင္းထားလိုက္တာေပါ့။ အျပင္ကျပန္လာေတာ့ ဘြိဳင္လာႀကီးက ထပ္
ပြင့္တာ ေညႇာ္နံ႔ေတာင္ထြက္ေတာ့မယ္။ ဟိုတယ္ ကလဲ သူ႔အခန္းအေၾကာင္း သူသိပံုပဲ ဘြိဳင္လာပြင့္တဲ့ ကိစၥ ဘာမွမေျပာဘူး။
က်မလဲ ညေနကားျပန္စီးရင္း ေနာက္တခါ ဒိအခန္းမယူဖို႔ အမ်ိဳးသားကို မွာရတယ္။
တကယ္ေတာ့ မွာစရာမလိုပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ေယာက်ာ္းဆိုေတာ့မ႐ွိဘူး
မယံုဘူးနဲ႔ မ်က္စိစံုမွိတ္ ျငင္းတာေပါ့။
ေနာက္တခါလာေတာ့ အခန္းမတူဘူး ဒီဟိုတယ္ပဲ ထပ္တည္းျဖစ္ေတာ့ 
ေနာက္ထပ္ပံုစံတမ်ိဳးနဲ႔ အေျခာက္ခံရတာေပါ့႐ွင္။
credit to Ma May Ko Ko 
(ေရးသားခ်က္ ကို ကူးယူတင္ျပသည္)